Jag har inte varit hemma , jag har inte varit hemma i Malmö och har därav inte gjort några inlägg , några inlägg här på bloggen , jag har helt enkelt inte varit vid datorn alls , jag har firat jul och haft en fantastisk jul med familjen och har inte kommit till skott till att göra några inlägg här , jag har låtit datorn vila , jag har inte varit duktig på att uppdatera varken på bloggen eller på min instagram nu under julen , men vill ni veta ? det behövs minsann ibland , ibland behöver man stanna av från sociala medier och inte hela tiden känna att man är tvungen att uppdatera , inte känna att "detta måste jag göra" . Man måste stanna , stanna och bara inte göra det , och det är det jag har gjort!
 
Iallafall , jag har mailat med min repotage fotograf och fått endel bilder mailade till mig , (för er som inte vet , så har jag varit med och stylat lite till tidningen Inzpira Magazine) och det har varit fantastiskt kul , underbara människor att jobba med , många skratt har det minsann blivit!
 
 
....Så , nu tänker jag bjuda på lite bilder...
 
 
Färgsprakande....
 
 
 
 En dagbädd fylld med kuddar...hemma hos mig...ra
 
 
 
En mysdag med massor av tända ljus.. en dukning med ett hav av ljusstakar och tända ljus...enkelt men ändå stämningsfullt!  Udda&Personligt och absolut inte perfekt!
 
 
 
En lagerlokal , en del som skulle få sommarkänsla , såhär blev det...
 
 
En av mina duktiga kompisar hade bakat riktigt goda bakelser....
 
 
Bröllop , här skulle det vara romantiskt , som i en bröllopsbutik ...
 
 
Här provas det ..och kul hade vi..
 
 Här kollar vi läget bland grejerna.. 
 
 
 Franskt.
 
Detta var helt enkelt allt för mig just nu ....
 
Eller.. jag bjuder på en bild på endel av min tavelvägg ...Udda och grann!!
 
 
 
 
Bästa hälsningar Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress