Jag blir ibland så trött på mig själv , väldigt trött på mig själv blir jag ibland , jag är en jäkel på att aldrig bli nöjd med det jag själv gör , varför  ? vaför blir jag inte det ? det är faktiskt inget jag kan svara på , jag ställer kanske för höga krav på mig själv ? Jag är en person som hela tiden har en hjärna som går och tänker , tänker på allt möjligt , allt möjligt mellan himmel och jord , jag måste helt enkelt lära mig att slappna av , slappna av och tänka - "Simon , detta blev faktiskt bra , detta gjorde du bra!" , istället för att leta fel på det jag själv gör..
 
Men och andra sidan , så är det väl pågrund av detta som man hela tiden ser nya utmaningar , man får nya ideer på att hela tiden förbättras , att lära sig nya grejer , så är det , ja , så är det! och vill ni veta ? trots att jag ibland har svårt att bli nöjd med det jag själv gör , så måste jag säga att jag är glad för att jag är den jag är , för jag är just den jag är , och jag är mig själv! 
 
 
 
 Nu till något annat , igår var jag och en av mina bästa vänner på stan och mellandagsshoppade , det var mysigt , mycket mysigt , man tog dagen som den kom och hade det kul helt enkelt, vi åt mat och tog en fika och handlade en massa skoj , det var kul , mycket kul!
 
idag så ska jag också in till stan , in till stan och träffa ett gäng härliga människor , ett gäng som jag är väldigt bra vän med , ett gäng som är helt underbara! Jag är så glad för att jag har er!
 
 
skåp , blocketfynd , lyktor , INDISKA , skålar , INDISKA , CASAMARRECH , UDDA TINA , muggar, CASAMARRECH , äggkoppar , UDDA TINA
 
 
 
 Jag önskar er en fin dag mina vänner
 
//Simon
 
 
 
Mamma

Vi är så stolta och glada för att just du är du♥

Svar: Och jag är så stolt över er , världens bästa föräldrar!!
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress