Jag blir så glad , jag blir så otroligt glad när jag kommer in här för att kika och ser att ni är flera stycken som har lämnat fina kommentarer , jag blir så otroligt tacksam! tack! det värmer ska ni veta..
 
....och minnen , fina minnen det gillar jag , ni vet de minnena som får en att skratta till eller le en liten gnutta när man tänker på dem , minnen av bra tider eller bra stunder , det , det är fina minnen , och den typen av minnen gillar jag och säkert många fler! 
 
Psst!!! Jag har köpt ett nytt skåp , ett otroligt vackert skåp om jag får säga det själv , ett skåp av indisk modell! mums!!!
 
 
skåpet fick hamna inne i mitt lilla (typ 8kvm!!!!) stora matrum , det känns som att man kommer in i ett litet cafe` iochmed jag har den gamla fiiina rokokosoffan där!
 
( ljuslykta , UDDA TINA )
 
kolla in  , ser ni de grymt fina kakelplattorna!!
 
Små fiina lådor!
 
 
(Rosa tavla , LOPPIS , Grön tavla , IEMS , Spegel , BALI)
 
(krukor/muggar , CASA MARRAKESH , Kupa , LOPPIS , Band , BROHÄLLAN , ljuslyktor , TINEK , Bricka , SUSANNE`S PRESENTAFFÄR)
 
Tack ännu en gång!
 
//Simon
 
Några halvvissna julblommor , en kupa med band och några ljuslyktor - det gillar jag!
Anonym

Så fint du har det. / Susanne

Svar: Tack så jättemycket!! :-)
Simon Olsson

Emma

Att se hur mycket gemensamt man har med andra människor när det kommer till minnen av andra blir man nästan rörd.
Va fint skåp förresten! Älskar designen på den!
Kram!

Svar: Eller hur!!! och tack så mycket snälla du!! :)
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress