31 augusti 2015

Dåligt samvete.

Vardagsrum

-Jag är seg.
-Jag måste erkänna - jag är mycket seg!' Seg på att skriva här till er , seg på att visa er allt som jag egentligen vill , allt som jag planerar och funderar över på dagarna , men tiden springer iväg , den bara flyger iväg - plötsligt är det en ny dag , en ny dag som jag får dåligt samvete över att jag inte uppdaterar , för vill ni veta ? jag har bloggen i bakhuvudet hela tiden - jag vill , jag kan , och jag ska liksom! men vad händer ? jo , segheten av att jag plötsligt glömmer bort det - jag måste få in det som en vana , en vana av att skriva här till er , skriva av mig , skriva om mina projekt , skriva om allt! allt möjligt och lite till - jag vill att ni ska kunna lära känna mig här i bloggvärlden , lära känna mig och veta mer av mig - för vet ni ? jag läser många bloggar , och blir SÅ inspirerad av er , era fina bilder , era fantastiska texter - jag vill , jag vill också! jag ska!
 

Ikväll kör vi - ikväll startar vi om på nytt - vi kör ett nytt ryck och ett försök att få detta till en vana , för det vill jag!!
 
Bästa till er
Simon
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress