26 februari 2015

"nya" rummet.

Vardagsrum

Såhär innan läggdags så vill jag bjuda lite på några bilder på mitt vardagsrum som nu börjar ta form , nu fattas bara ett matbord och lite annat!!
 
Så veckans inlägg kommer här...
 
En ny soffa inhandlades och det fick bli en Ektorp soffa från Ikea , tycker det känns bra att äntligen ha en soffa som faktiskt passar in här , och som känns rätt i storleken , en soffa som inte är stor och klumpig och liksom bara ser för mycket ut..
 
 
Jag känner mig nöjd!!
 
 
Mitt nya skåp...
 
 
Nytt underrede..
 
 
Ny soffa..
 
 
Nya kuddar...
 
 
Ny lykta..
 
 
Och ett vardagsrum i sin helhet... 
 
 
Mitt rosa skåp...
 
 
.---skåpet funderar jag  på att sälja...
 
 
Ha det bra!!! //Simon
 
caroline

så himla fint!

bohemian

Älskar det<3

Siv Eriksson

Så fint det blev med soffan. Passar in i dit fina boende. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress