Godkväll allesmmmans!
 
Tack för alla era fina kommentarer - ni är underbara!! :)
 
Ni vet ju vid detta laget att jag uppdaterar lite då och då - så här kommer lite nytt från mig .. 
 
 
Håller på och rensar och säljer av lite - ni vet , förändring ger förnyelse!
 
 
Som ni ser , så har jag ett annat soffbord - men det är bara där under fotograferingen , då jag själv har byggt denna bänk och tyckte att det kunde passa som soffbord också .
 
 
Och sen lite bilder här..
 
 
Och sen har jag skaffat mig en ny hylla ... med underbar patina!
 
 
Och hyllan inhandlades av en vän som flyttat - så då passade jag på att fynda! 
 
 
Och lite mer av det jag fyndade...
 
 
Och en bild på min lykta från INDISKA , den lyser så fint!
 
 
Och med detta lite smått flummiga inlägg - så önskar jag er nu en fortsatt fin kväll!!
 
//Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress