Men hallå och hallå Freeeedag!!
 
Hur står det till med er? Med mig är det bra och jag har precis tagit mig en lång sovmorgon utan att ställa klockan (när hände det senast!?) 
- idag står det fix-med-möbler på agendan , endel möbler som jag köpt på senaste tiden som nu står lagrade ska få sig en rejäl rengöring med vattenslangen (någon möbel är hämtad från ett ödehus , och är därmed väääldigt skitig!!)
 
- och som ni kanske minns , så var jag igår med min mamma och även min lillasyster  på vippkväll i en inredningsbutik som heter "Bali ideernas hus" som ni kanske minns att jag jobbade i för ett tag sedan?
 
Iallafall , jag fick köpt endel - en massa kul prylar fick jag köpt! 
 

Dessa otroligt fina speglar , någon gång ska jag fylla en väg med dessa indiska speglar ..
 


Och när jag skulle fotografera dessa speglar för att visa er - så fick jag besök av vår hund , Zelma - hon ville ju självklart vara med och se vad jag sysslade med..(jag åkte med min mamma och syster hem , så i helgen är jag i vanlig ordning hemma hos föräldrarna)
 


..och Vaddå , jag är väl inte ivägen?
 
 

Äsch! Jag blundar en sväng istället och funderar på annat..
 

Prr.. Jag får visa det andra en annan dag , för nu ska jag som sagt fixa-med-möbler!
-kan ju avslöja att jag igår bland annat köpte något stort ..något stort (kan det vara en möbel!?) det får ni se sen..
 
Bästa till er
 
Simon
 
 
JUNITJEJ

Sötaste hunden!

Svar: Ellerhur! 😍
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress