28 september 2015

Att ha tatuerat sig

Allmänt

Godkväll mina vänner!

Idag var det Måndag igen , första dagen denna veckan - och denna dag har varit bra , tillbaks till sina kollegor efter semestern , ja ..jag tycker det känns bra!

Efter skolan så tog jag en loppistur , och fann en sängstomme som ska fixas till - och den togs hem på cyklen , vilka blickar man får , att komma cyklande med en sängstomme - Phu!! 

Nu till rubrikens mening - jag har impuls "tatuerat" mig - typiskt mig , att göra det sådär snabbt och impulsivt!


Och om detta är en riktig tatuering? Nej , det är det inte.
Jag har nämligen köpt ett ark med något som jag kallar "outfit tatueringar" vilket är typ detsamma som sådana tatueringar man hade när man var mindre - sådana man duttar fast med hjälp av lite vatten.
Perfekt om man funderar på att tatuera sig , eller helt enkelt vill ha en tatuering som håller några dagar och som man då kan matcha till sin outfit!



Och vet ni , nu är det Höst! Och jag gillar det , det är så otroligt mysigt , mysigt att komma in efter en tur utomhus , att komma in och bara mysa , tända ljus och dricka en kopp varm choklad - ja , nu är det höst !

Bästa till er

Simon 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress