Jösses.
En fullspäckad vecka har jag framför mig, kul!
Jag är en person som gillar att ha mycket att göra, så för mig gör det absolut ingenting.
 
-Jag måste även berätta att i veckan som kommer, kommer förhoppningsvis ett "växthus" av återvunnet material påbörjas. Ett projekt jag ser framimot. Hur kul är det inte att starta igång projekt, och se det växa fram?
Inför detta växhusbygge har jag samlat på mig byggmaterial som jag tror kommer bli finnemang till just detta. Vad sägs om gamla pardörrar tillexempel? mumma!
Så glad att jag har mina nära och kära som tipsat och hjälpt mig finna och hitta dessa saker inför detta projekt.
 
 
 
Och vet ni?
I denna veckan kommer, kommer dessutom jag och min mor åka upp till Stockholm för inspiration och inköp på Formex. Inspiration och inköp inför spännande saker som komma skall. Spännande, ellerhur? 
Och, Ja, jag skall berätta mer om detta framöver, lovar!
 
 
 Kanske är någon av er också är uppe på Formex när jag besöker? Vad får jag inte missa?
 
 
Nepp, nu önskar jag er en fin Söndagskväll.
 
-Här skall det hämtas möbler innan det kan hållas kväll. Har fyndat lite coola retromöbler!
 
 
Anonym

Fint halsband! Lycka till på mässan o ditt nya växthusprojekt,blir kul att följa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress