Det är dagen efter julafton.
Juldukningen blev succe och vi hade ett fint julfirande med släkten på min mammas sida, mormor och morfar, kusiner. Hoppas er jul också var fin. 
 
Och vet ni?
- Efter endel funderande, så har jag beslutat att jag skall försöka ta det lugnt denna dag, försöka slappna av och kolla film, käka lussebullar och kanske måla en tavla. Att ta det lugnt är något som jag oftast har svårt för när jag vet att jag är ledig en hel dag. Jag har alltid så mycket tankar och ideer som "fnular" runt. Jag är ju en person som inte vill att en dag skall gå till "inget". Men visst är det så, att det är viktigt att kunna slappna av och ta det lugnt också. Så det skall jag försöka göra idag.
 
 
 
 
 
 
Har ni förresten lagt märket till min nya pläd (egentligen ett överkast) som har tagit plats i min stol från indien? Jag lyckades fynda den på REA på IEMS på Väla för under halva priset. Hur bra är inte det? Jag tyckte helt enkelt att stolen och pläden med dess fina mönster passade bra ihop, underbara färgnyanser!
 
 
 
 
  
 
KRAM
Simon
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress