11 december 2016

Nytt i sovrummet

mitt rum

 
 
 
 
 
 
Idag har jag hunnit "shoppa" i mitt eget lager med prylar i min atelje. Hur bra är inte det ?
- För några månader sedan köpte jag en vikvägg från indien med en rejäl tyngd på närmre 100 (kg!!!) som har stått lagrad sedan dess. Denna vägg är gjord av gamla fönsterluckor från något (hus?) i Indien och sedan omgjord till en läcker vikvägg som nu är i min ägo. Med fin turkos/grön kulör och härlig patina så får nu denna vikvägg av gamla luckor nu agera sänggavel. Med tyngden som jag nämde på närmre 100 (kg!!) så får vi se hur länge den får stå kvar, innan jag får nya ideer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite tankar som snurrar runt för tillfället är att en ny taklampa med modern "touch" i mässing skall införskaffas, likaså ett modernt sängbord... och när jag ändå är igång så kan ett nytt överkast och nya kuddar också komma väl till pass. Eller så får jag helt enkelt njuta av min nya sänggavel lite innan något nytt införskaffas, trots att jag gärna vill ha snabba förändringar typ..NU!
Må fint.
 
Kram,
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress