31 januari 2016

Äventyrs längtan

Allmänt

Hej Söndag!
 
Alltså , jag har fått en längtan efter något!
-En längtan efter någon typ av äventyr , en typ av äventyr.
Ett äventyr i form av att lära känna, besöka nya ställen och inspireras, cykla runt och röra mig runt någonstans med ett härligt gäng människor mitt i sommaren, en varm sommardag och sedan övernatta på något place.
En längtan efter ett sommaräventyr någonstans med härligt folk.
Kanske man skulle försöka få ihop ett gäng människor från lite varstans och bara bege sig ut någonstans och sedan se vart det bär ? 
Kanske , kanske det skulle vara något , kanske skulle det vara något som tv skulle kunna tatsa på ? "Ett gäng främlignar och ett äventyr"  -Jag skulle helt klart finna intresse i det , hehe! ;)
 
Hmmm , ja , någon typ av "äventyrs" längtan finner sig hos mig.. 
 
Hepp , nu ska jag käka lite frukost och sedan går färden mot Helsingborg där det blir brunch med en kär vän som fyllt 18 och sisådär 20 stycken till som ska fira henne ;)
 
 
 
pst! Fruktsallad är väldans gott för en person som mig som inte är sådär jätteglad för frukost vissa morgnar.. 
 

Bästa till er
 
Simon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress