27 februari 2015

Ett inlägg till dig..

Allmänt

Ett inlägg som tillhör 2016 !
 
Att ha en kär vän som fyller 18 
-A R T T O N!
 
Detta inlägget är till dig , Hilda!
 
 
-En vän som man inte vill vara utan , en vän som man kan ringa så fort något skulle stå på tok , en vän som man har haft större delen av sitt liv , en vän som man kan kalla för sin bästa vän - det är du!
.

- En vänskap som började i tidig ålder -
-jag minns första dagen som vi sågs , första dagen i skolan - jag var 5 och du var 6 - vi satt i en ring i vårt dåvarande klassrum , du hade en ljus  klänning på dig , och ett vackert hår!
 
-Jag minns våra stunder som vi stod på skolgården och sjöng för glatta livet , vi sjöng så att alla andra antagligen tyckte vi var aningen jobbiga. "coca cola , fanta light... " osv..
 
 -Jag minns även att en av våra dåvarande fröknar i skolan inte tyckte det var lämpligt att jag och du umgicks då vi kunde tjabba likt inga andra - så vi blev placerade i olika klasser.
 
MEN , trots att vi blev placerade i olika klasser så har vänskapen fortsatt , och nu , många år senare så består vår otroliga vänskap!
 
 
 
...Och nu är det din 18-års dag! 
 
Grattis världens  B Ä S T A  Hilda!!
 
(psst! du ska veta att jag skulle kunna skriva en hel bok om alla våra påhitt och minnen , för det är många ..)
 

Bästa till er
 
Simon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress