29 juli 2016

Mitt nya skåp

Loppisfynd

 
Och så fann jag ännu ett skåp, ett makalöst fint skåp.
 
-Japp, för ett par dagar sedan var jag och min mor i Malmö. Och då kollade jag runt lite på mobilen och plötsligt hade jag köpt ett skåp. Sagt och gjort så gick bilen på hemvägen mot skåpet för hämtning, mot skåpet som inte var helt planerat.
Hur kul är det inte att spontant komma över något? Älskart!  (Jag gillar spontanitet!)
 
 
Ser ni vilken underbar patina detta skåp har? Störtläckert och urtjusigt!
 
- Ojh. Vänta lite nu! Ni har ju inte sett helheten av skåpet? Nåväl, kolla nedan.
 
 
Detta förtjusande skåp kommer från Indien och är ett gammalt bokskåp, tänk vilken historia det har?
Från Indien så har det sedan funnits i butiken Alma&Artur (almaartur.se).
 
Brevid detta skåp som likaså kan användas som vitrinskåp, samsas kuddar med olika mönster, kuddar från bl.a Tine K & Day home.
 
Jag önskar er en strålande fin Fredag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress