Idag kör vi soffhörnan hemma i lägenheten i Malmö och lite längre ner kan ni se denna hörnans inköpsställen, för den som önskar lisom!

Och dagens.?

Jodå, i veckan får jag en leverans med nya matrumsstolar till mitt matbord, förhoppningsvis - jag tror dessa stolar kommer bli hur bra som helst runt mitt matbord (bild på dessa kommer när de kommit hem.)

..Och efter skolan idag så tror jag minsann det blir ett Second Hand besök, jag är på jakt efter udda ljusstakar att ha på mitt matbord, en heeel samling med udda ljusstakar, jamn, tror det kan bli bra.






Inköpsställen kommer nedan:



Kuddar i Soffan: De 3 till vänster kommer från Tine K , ansiktet kommer från Pb Home.

På soffbordet: Lykta från Udda Tina, fat från Casa Marrakech.

Soffbordet: Från Casa Marrakech.

Soffa: IKEA, Ektorp - Klädsel, Blekinge vit.

Spegel: IKEA som målats om.

Urna: Loppisfynd som målats om.

"Happy Light": Från Ullared.
Veronica

Åh vad fint och mysigt. Lyktan var ju underbar :)

Svar: Tack snälla! Ja, lyktan är underbar! 😊
Simon Olsson

Lili

Vad fint matchat allt är! Lyktan är också jättefin.

Svar: Haha, tack snälla 😊 väldans glad för lyktan! 😊
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress