Godmorgon!

Idag väntas det fotografering till ett inredningsreportage (inte hemma hos mig) och sedan väntas det bio med bror och kusiner ikväll, så kul!

..Och hörni! Igår kunde jag ännu igen springa runt i skinnjackan utan att frysa på dagen, lycklig.
Jag må säga att jag tycker det är så skönt att nu kunna börja sadla om lite smått till vårgarderoben och vårjackorna . Jag är nämligen personen som inte är den gladaste för att springa runt med tjocka vinterjackor utan trivs väldigt bra när man kan ha just vår eller höstjackan, något tunt som man sedan kan klä upp med lager på lager undertill.

-Fler än mig som gillar att man kan börja plocka fram vårens kläder lite smått? -av er som bor där det börjat bli lite varmare vill säga..;)


Dagens bilder ovan får helt enkelt gå i vårens tecken med lite nyanser som jag tycker ger vårfeelings.

Kuddarna kommer från Tine K och vasen är av okänt märke.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress