27 november 2016

Att dansa vidare

Outfits

 
Jag är tillbaks, i`m back!
 
Jag har haft en liten bloggdipp på senaste, jag har inte haft några ord när jag i skrivande stund velat få fram något. Det har inte kännts som det varit mina ord som isåfall hade kommit. Bloggen har inte legat i fokus.
Men nu g a s a r vi på igen.
 
Lite av det som hänt på senaste:
 
-Jag har jobbat på "vift", vilket jag har gjort med ett stort leende. 
-Jag har träffat fantastiskt fina människor som jag bär med mig med ett stort leende. Människor som har kommit väldigt nära på väldigt kort tid. Tacksam!
-Jag har hjälpt brodern min att flytta. Fantastiskt fin lägenhet!
-Jag har skrattat mer än jag har gjort på väldans länge, ni vet ett sådant skratt som det tillslut inte kommer något ljud ifrån, ett skratt som känns på riktigt ända ner i magen. Mer skratt åt folket!
-Jag har fått upp ögonen för ett ställe som jag kan tänka mig att flytta till.
-Jag har bytt namn på instagram till "simonolsson.offeciell". Det kändes som det var dax för mitt eget namn att få ta plats. Dock lever "usoinredare" kvar.
 
 - Och på bilderna ser jag väldans kort ut. Kanske för att jag inte är världslång med mina 176 cm, men ser jag inte aningen kortare ut på bilderna? Jag skyller på att dörren är hög och att handtaget sitter högt upp, tss!
 
 
Idag är det första advent och jag önskar er en fin sådan!
 
kram,
Simon
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress