7 oktober 2016

Att ha en ny fristyr

Outfits

 
Ä n t l i g e n
 
- Äntligen är mitt lockiga hår tillbaks. Igårmorse satte jag mig i frisörstolen och lät lockarna komma tillbaks.  Kryllet som jag trivs som bäst i. underbart!
 
 
Jag klippte ju av lockarna i början av sommaren för att gå tillbaks till mitt raka hår en sväng, det raka håret som efter ett par månader nu blev lockigt igen.
 
 
Och om vi skall tänka oufit. Så måste jag säga att det är underbart att kunna klä upp sig en aning såhär på höstkanten. Att kunna använda snygga jackor och stora halsdukar tillsammans med höga skor och känna sig sådär fancy. Underbara höst!
 
 
Och med tänkte på hösten. 
 
- Jag fyller denna hösten även hela 18år. Tänk vilka dörrar som öppnas när ens ålder plötsligt står på 18 och man är myndig. Att ha intresset som jag har och vara i livet där jag är nu, är det inte det enklaste och inte vara myndig. Men, jag kan även nämna att en åldernojja kommit. Plötsligt är man inte så liten längre.
 
 
Hej nya håret och hej Fredag. Får se vad denna dag bjuder på, eventuellt beger jag och delar av familjen oss till västkusten för en helg i stugan.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress