Ljuvliga västkusten, ljuvliga ställe.
Det må vara så att påsken är kommen, men det må även vara så att startskottet för besök på sommarstället är kommen, liksom hos så många andra. Nu börjar säsongen som grillen åker fram, säsongen när man snackar med grannarna över häcken och hör en gräsklippare någonstans i området. Säsongen när man tar långa cykelturer och promenader längst strandkanten i solnedgång och brillorna sitter som klistrat på huvudet. Underbart.
 
- Idag tog jag mig i act och bestämde mig för att åka mot västkusten där delar av familjen redan var på plats. På plats för att fira påsk & njuta av tiden som nu är framför oss. Säsongen då grillarna åker fram och sköna samtal med de runt om är. Njutbart. En lång promenad med mor min, samt Zelma är tagen och nu väntas det grillat. 
 
Jag önskar en fin påsk! GLAD PÅSK!
 
KRAM
Simon
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress