Skall vi kolla på gårdagens dukning på den leriga, bruna åkern? Nåväl, kolla här! 
 - Jag valde att blanda olika stolar, samt att sätta dit en bänk som lätt rymmer flera personer. Som bordslösning valde jag att använda 2 stycken bockar, som jag sedan lade en dörr på. Funkar det också.
 
 
 
 
 
 
Snön pudrade ner från himmelen när jag fotograferade. Den lade sig på bordets alla saker, och skapade en cool effekt tycker jag. Ett gäng snittblommor i form av rosor och tullpaner inköptes och fick stå i olika vaser längst bordet (älskar udda flaskor). 

 
 
 
Färgnyanserna jag valde att utgå ifrån blev rosa, rött samt lila. En kombination som många skulle säga inte går att ha ihop - men se, det funkar alldeles utmärkt.
 
 
 
 
 
 
Det må vara lite oklart med en dukning mitt på en lerig och blöt åker. Men det var helt enkelt gårdagens, och jag menar, jag bor ju trots allt på landet.
 
Fin dag till er.
 
 
KRAM
Simon
Julia

Hej. Vad häftigt med dukning på en åker & så fint och stilrent det blev trotts den udda färg kombinationen :) hoppas du haft en bra dag & att du e nöjd på vitrinskåpet du köpte :)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress