Jag är hemkommen från Göteborg och jag har nyligen vaknat i min egen säng, hemma i Skåne. Musiken trallar i högtalarna och jag har passat på att ta lite sovmorgon denna morgonen till ära. Klockan är 09:25. Jag har ännu ett smajl på läpparna över helgen som varit  och funderar nu över dagens agenda. En sväng till IKEA med bästa farmor o farfar skall tas, en sväng till ateljen skall vara och lite fotografering skall göras. En dag som denna, som lite av varje skall hinnas. Och med tanke på ateljen, så har ett helt gäng med ljusslingor hamnat i taket där, ljusslingor med glödlampor som hänger lite sådär bohemsikt lite överallt, lite som en himmel.
 
 
 
 
 
 
I soffhörnan i ateljen samsas numera lite mer neutrala nyanser, puderrosa med grått, med ljuva gröna nyanser. Gamla skåp möter marockanskt brickbord och en stor matta hänger på väggen som en konst. En stor urna från indien tar plats på soffbordet med ett gäng läckra snittblommor och ovanför soffan hänger ett par tyglampor som avger ett doft fint ljuse. Mot skåpet lutar ett gäng gamla, fina speglar i udda varianter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu skall jag fixa till mig, och sen blir det IKEA!
 
KRAM
Simon
Anonym

Så vackert!! Vart kommer taklampan i typ ifrån och den svarta mattan? Kram

Anonym

I tyg skulle det såklart stå :)

Anonym

Är i stort behov av en ny svart matta och denna var så fin!! Vart är den ifrån?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress