15 februari 2017

Allt - i - allo

Vardagsrum

 
 
 
 
 
 
 
 
Klockan är strax innan tolv (23:56) och jag är nyss hemkommen. Jag har varit borta sedan imorse. Jag har varit på jobb och sedan i min atelje. - Och varför begav jag mig mot ateljen när klockan var mycket efter dagens jobb? Jo, jag har köpt ny beslysning som tvunget skulle sättas upp på momangen. Varför vänta tills imorgon liksom? Belysningen är i form av stämningsbeslysning, och är ljusslingor med glödlampor som jag tycker skapade dendär bohemiska, mysiga touchen samt känslan. Hur underbart är inte det? Den som väntar på något gott, får se resultatet inom det närmaste. I mitt sovrumsfönster har därimot har ett gäng snittblommor tagit plats i min marockanska urna i underbar korallröd nyans. I gardinstången hänger en lykta från Udda tina, där likaså ljusstakarna i fönsterkarmen kommer ifrån.
 
 
 
 
 
 
 
Och jag får ju inte glömma att berätta att Imorse möttes jag av att tidningen HD hade släppt en intervju som jag hade med dem i förra veckan angående min medverkan i Superskaparna (Premiär 21 Februari, klockan 21:00, kanal: Sjuan) !, ni kan se den här: 
 
http://www.hd.se/2017-02-14/simon-fran-klippan-kan-bli-sveriges-superskapare-i-ny-tv-serie?utm_source=fb&utm_term=2017-02-15T06%3A49%3A27+01%3A00&utm_medium=list-bottom
 
Imorgon ringer klockan dock tidigt, och jag skall medverka i Radio ( Radio Kristianstad ). Jag lämar ut länken till den intervjun här sedan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Godnatt
 
 
KRAM
Simon
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress