14 januari 2017

Nytt år, nytt hår

Outfits

 
 
 
 
 
Jösses.
Ny färg, ny frisyr och det är ett nytt år. Som jag har skrivit flera gånger, så älskar jag förändringar. Det skall ske fort, det skall bli skillnad. Sagt och gjort så begav jag mig mot frisören och gav Najia på Hard Rock salong fria händer. Resultatet blev en gråblå nyans som matchar mina ögon. Längden på mitt hår kapades en rejäl bit och det må inte vara lika många lockar kvar. Mitt hår var i stort behov av en uppfräshning, torra och spretiga toppar, och med en rejäl utväxt från permanenten jag gjorde i höstas. Nu kör jag på denna, min nya frisyr några veckor - sedan finns det risk att jag går tillbaks till la naturlig hårfärg och lockar igen. Tack Nejia för proffsig och snygg klippning, och färgning! 
 
För övrigt, Hard Rock salong är en otroligt kreativ och proffsig salong. Det bjuds på trevlig personal med stor kunskap. Personal som tar sig an ens hår och ger det nytt, friskt och snyggt liv igen! 
 
 
Kram,
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress