Hörreni! Jag skall ju inte ha en applåd för att jag har gjort överdrivet många uppdateringar här den senaste veckan, snarare tvärtom. Hur och varför? Jo, det har helt enkelt kommit annat emellan vilket det gör ibland. Skärpning, punkt och prick. (fast jag tar gärna en vänlig applåd ändå, för vem gillar inte det?)
- Jag laddar i varje fall inför en fullproppad vecka med jobb i staden Helsingborg, besök på melodifestivalen till helgen som komma skall och Stockholm. Sade jag Stockholm? Ja men jo precis (älskar Stockholm!!). Nästa helg är tanken att jag befinner mig i Stockholm och kör "all in" på finalen av Mello. Vem eller vilka hejar du på? Igår var det ju andra chansen och det blev ytterligare några till finalen.  Jag må säga att där är flera bra bidrag som detta år tävlar om plats till Eurovision Song contest 2017, så det kan bli en spännande match!
 
 
 
 
 
 
Nu väntar däremot en Söndagskväll där jag skall försöka se ikapp en serie som jag nyss börjat kolla på och även försöka samla energi. "Innan vi dör" heter serien, och den finner ni här.  Vrålbra  och jag tipsar er hett om att börja kolla på den.  
- Och om vi skall snacka serie och skådespeleri, så skulle jag själv faktiskt kunna tänka mig att skådespela i film eller serie, hur spännande hade inte det varit? Jag tror jag hade tyckt det varit SÅ KUL!
Vem vet vad framtiden har att erbjuda och jag är ständigt öppen för nya äventyr!
 
Outfit?
Jacka från: Zara
Kavajbyxor från: Zara
Tröja från: Hm
 
 
 
 
 
 
 
 
KRAM 
Simon
Sanna

My god! Din blogg är så underbar! Jag hittar så mycket inspiration och njuter av dina fantastiska bilder! Loove!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress