Glimt av min butiksentre!
 
 
Idag släpper jag minsann en glimt av entren till min butik som har premiäröppning om 5 dagar (JA! FFFEM-dagar) Jag kan ännu inte riktigt få in att om 5 dagar så skall här vara full action med tilltugg, glada leenden och förhoppningsvis full kommers. Jag skall öppna upp dörren till min värld, min butik i plåtbyggnaden som ser ut som vilken som utanför.
 
 
-Jag har försökt skapa en egen värld innanför dörren, en värld med värme och inspiration. En värld med olika stilar och olika saker i en salig blandning. Precis så som jag vill ha det.
 
 
- Jag, Simon Olsson, 18år, skall öppna butik på sådär 150kvm. Jag som egentligen skulle tagit studenten nu till sommaren om jag inte hade bestämt mig för att hoppa av gymnasiet för sisådär 1år sedan.
 
 
Nu står jag här och skall öppna butik, bli min egen & jag hoppas ni vill följa med på resan.
 
Välkomna ännu en gång på premiären av USOINREDARE den 20-21 Maj klockan 10:00-15:00 på Värmevägen 2D, Klippan!
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress