Godförmiddag Torsdag (jag trodde först det var Onsdag?) Heeelt back i dagarna.
- Nåväl, jag sitter i telefonkö, nummer 48. De senaste dagarna har jag nog slagit rekord i hur många samtal man kan ringa. Det är så otroligt många praktiska saker som måste lösas innan butiksöppningen, saker man som vanligt som kund inte tänker på. Såsom konstiga ord som man måste googla fram under tiden man sitter i telefon och skall hänga med, som sedan måste fixas och ordnas. Men det är otroligt lärande, och det blir en otrolig erfarenhet. Heja mig, faktiskt!
 
 
-Jag kan i varje fall inte klaga på vyn i mina föräldrars vardagsrum i den gamla gymnastikbyggnaden. 100kvm vardagsrum med 6m i takhöjd, en otrolig volym, häpnadsväckande! Mina föräldrar är guld värda, och jag får många gånger frågan om vart mitt kreativa jag kommer ifrån. Och svaret är från mina föräldrar, min släkt. Vi är en kreativ familj och jag blev helt enkelt ett DIY-projektet som också fick de kreativa ådrorna tillsammans med mina syskon. Mina föräldrar köpte den gamla Bruksskolan och förvandlade den och gymnastiksalen till något magiskt, något proffsigt. Jag är uppvuxen med ständiga projekt runt om, och jag antar att jag har fått det i mig också. Vi kan prata, finurla och diskutera projekt i timmar. Älskade familj.
 
Lite av mina föräldrars 100kvm stora vardagsrum ser ni nedan, och jag inser att jag kanske får ge er en rundvandring på resterande hos dem också.  "Vad sägs om flygel i vardagsrummet eller sovrum med takbjälkar?"
 
 
Nu skall jag ta tag i mina långa to-do-list!
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress