21 april 2017

Fredagsbuketten

Inredning

 
 
Fredagsbuketten är ju en tradition hos många. Att köpa med sig en eller plocka med sig en bukett och fira att helgen är här. Idag är det visst Fredag och jag hann minsann med ett besök i Helsingborg och inköpte mig just ett gäng blommor och band ihop ett par buketter lite snabbt och smidigt. Lite ruffsigt och operfekt, lite så som jag gillar, lite så som jag är.
 
 
Min tradition är dock inte att köpa en bukett på just en Fredag även fast det idag råkar vara en Fredag, och jag
råkade få med mig lite blomster hem.Tulpanerna var visst vissna och något nytt behövde piffa vasen på soffbordet. Men lite vardagslyx är det allt, att ha färska snittblommor.
Så lite gör så mycket.
 
 
Det är Fredagskväll & den typiska tacon är intagen och uppkäkad, nu återstår det att se vad denna kväll har att erbjuda.
 
KRAM
Simon
ajlimullersandvik.blogg.se

Vilken underbar bukett, och det låter så himla härligt med tacos :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress