Herrejösses vad roligt med all respons jag fått angående att jag skall vara med i det nya Tv-pogrammet SUPERSKAPARNA. Detta är ett äventyr som är så otroligt roligt att nu ha fått göra officiellt. Tusen tack för allt stöd, alla fina kommentarer, ni är ju bara så bra! Som sagt, bänka er framför tv`n den 21 Februari Klockan 21:00, kanal 7, för då ser ni mig och ett gäng andra otroliga människor i rutan!
- Nu väntas dock Melodifestivalen, och en skön Lördagskväll. Vad har ni för er?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I detta inlägget kör vi på en dukning som gjordes i min atelje för ett tag sedan. Ett par gamla, gröna läckra industri dörrar agerar väggprydnad. Några udda ljusstakar i trä står på bordet tillsammans med marockansk keramik. Linnelöpare går längst bredden och funkar perfekt som underlägg, samtidigt som de är dekorativa. Loppisfyndade bestick möter servetter från Carolina Gynning (denna inspirerande kvinna, alltså!!).
 
 
 
 
 
 
Den marockanska keramiken går att finna på Udda Tina (RIF Design) samt Casa Marrakesch. Så fint! 
Stolarna kommer från Trademark, och är Tolix liknande. Bordet är av indisk modell och vidgjort av mig.
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det Melodifestivalen. Vi hörs!
 
KRAM
Simon
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress