13 mars 2017

Hej skrivbordet

sovrum

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är hemkommen ifrån mitt älskade Stockholm (fy bubblan vad jag gillar den staden, gah!) och hemkommen efter dagens jobb inne i Helsingborg, styling! Och möttes av ett härligt och fint blomhav ifrån gårdagens hemkomst från Stockholm. Grenarna som stod på skrivbordet hade slagit ut och fina blommor tittade ut och jag blev och blir alldeles till mig, vårfeelings! Hur läckert är det inte att ha ståendes i en glasvas med färska grenar som skriker vår och vad som komma skall.
 
- Skrivbordet är förresten en nykommling inne hos mig, men köptes på auktion förra sommaren. Jag var på hugget på en lantauktion och kunde inte låta bli denna underbara skönhet med dess fina charm och tecken på historia.  Det finns märken, det finns patina och det finns penseldrag men ändå så perfekt. Skrivbordet har fått ta plats i sovrummet, och passar perfekt in till rummets kulörer (ni finner bilder därifrån HÄR) Så glad att äntligen fått hem skrivbordet efter att ha haft det lagrat sedan i somras.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KRAM
Simon
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så snyggt stylat, blev lite småkär i bordet!

Svar: Men visst är bordet läckert! Älskar auktioner!
Kram
Simon
Simon Olsson

Rebecha

Snygga bilder. Älskar bord och dörr paret med nött, mot de sköra kvistarna.

Svar: Vad roligt att du gillar, så glad över auktionsfyndet!!
Kram
Simon
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress