Det är ny vecka, och vad är det dax för då?
- Precis: veckans sovrum!
Denna veckan har jag förvandlat mitt sovrum med hjälp av detaljer, textilier och ommålning av min sänggavel. Jag har valt att hålla mig till den gråa färgskalan: Jag har neutraliserat mig och ville förmedla ett lugnt sovrum i 50-nyanser i grått. Sänggaveln har blivit ommålad i en lila nyans som går åt det gråa hållet, och heter "björnbär" och är köpt här
 
- På sänggaveln har jag valt att hänga diverse hattar, en spegel från loppis och en posters. Som förvaring har jag valt att hänga en pappåse som är både praktisk som snygg (märke: Himla): Perfekt att förvara laddare, småprylar och "bra att ha" vid sängen grejs.
 
 
 
 
 
 
De mönstrade kuddarna som ligger i sängen är designade av ingen mindre än mig, handtryckta och helt unika och finns i flera nyanser. Mer om dem finner ni här.
-Som sängbord har jag valt att använda ett par lådor och stapla på varandra som ni finner på Panduro här.
 
-Jag älskar att bygga ihop, och kombinera saker från olika ställen.
 
 
 
 
 
 
Förutom att mitt sovrum är i ständig förändring, alltid (nytt sovrum nästa vecka igen) Så har jag endel spännande grejer pågång framöver. Det planeras, det checkas av och funderas för fullt & jag hoppas ni vill hänga med mig på detta äventyret också. Och som ni vet, så är det ständigt spännande saker pågång och igång. Så håll utkik & glöm aldrig att man skall vara öppen för nya grejer, för då utvecklas man.
 
PS!!
Glöm inte Superskaparna på Sjuan imorgon klockan 21:00!
-Då är det semifinal och vilka som går till final utgörs, nu kör vi!!
 
 
KRAM
Simon
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress