Dagens toalett.
 
-Precis så är det, dagens toalett är just den ovan. Jag såg den, jag steg in och jag backade. Jag lyckades dra huvudet rakt upp i sågsponet som synes i taket när jag skulle knäppa en bild och det rasade ner. Mitt nya kryll blev fullt med sågspon och hela jag drösslade. Men dagens lärdom är i varje fall att man skall vara försiktig när man plötsligt får ett infall att knäppa en bild på en toalett vars tak inte är fullt stabilt, inte fullt nyrenoverat.
-Eller kanske är fallet så, att designen skall vara såhär?
 
  "Försök inte ta bild på ett olämpligt ställe."
 
 
- Just när man stiger in i ett hus, eller får blick på ett objekt vars tak, vars miljö inte är fullt hundra. Så har jag ofta en förmåga att tänka mäklarrubriker "vad skulle denna kåk kunna ha för rubrik?"
 Så, vad ger ni denna toalett för smaskig rubrik? Eller osmaskig? Tänk lockande, tänk säljande och tänk positivt.
- För  visst känns denna toan inbjudande, eller har jag missat poängen?
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress