Herreeeeejösses!
 
- Att bjuda på 2 inlägg i rad med merparten bilder på mig själv, är faktiskt inget jag brukar, inget som är en vana och inget jag tänkte göra så värst ofta. Men vi kör ett undantag idag, trots allt? Såhär mitt i veckan?
 
- Jag tänkte nämligen idag ge svar på tal, svar på något jag väldigt ofta får frågor på, frågor om. De stora frågorna brukar nämligen leda till hur mitt hår är naturligt? "Är du rakhårig eller är du kryllig som på tv, eller som du tidigare visat här på bloggen?"
 
 
Så jag tänkte helt enkelt ge svar på tal.
 
- Svaret är nej, på båda frågorna. Jag är inte helt rakhårig, men jag är inte fullt så kryllig naturligt som jag synts på tv med, samt i tidigare inlägg här på bloggen. Jag har en hårväxt som är lite vågig, lite vildvuxen.Typ.
 
 
- Det var en blick, naturligt som jag inte sett på mig själv på väldigt länge. Men imorse vaknade jag med mitt naturliga jag, mina naturliga lockar. Jag har inte sett mina naturliga lockar på otroligt länge då plattången och hårfönen med borste går hett här efter en dusch. Jag gick och lade mig med ofixat hår igår, och vaknade med mitt lockiga jag idag. En syn som inte setts på länge, väldigt länge. 
 
 
Nåväl, det funkar visst det också.
 
Tjingeling!
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress