20 mars 2015

Ett äventyr!

Vardagsrum

Vilket "äventyr" jag hade för ett par dagar sedan!!
 
Jag hämtade nämligen en spegel jag fyndat i en facebook grupp - men när jag skulle hämta speglen så ville såklart inte min GPS funka , så då fick jag helt enkelt kolla på en karta och köra på det hederliga sättet och ta fram mina kart-läsar-kunskaper (inte dem bästa!!!)
- Så lite smått vilsen var jag allt när jag skulle leta efter adressen - men plötsligt händer det som inte fick hända - min mobil dör!!!! 
Så med en död mobil och en adress som jag ännu kunde i huvudet så fick jag helt enkelt fråga mig fram efter adressen , så jag frågade människor på vägen om dem kunde hjälpa mig - första gången blev jag visad till helt fel adress - så där stod jag och väntade ... så efter cirka 1 timmes letande efter rätt adress i området så hittade jag rätt - så jag kom till ett 8-våningshus och då började jakten på att knacka dörr - " hallå , jag ska hämta en spegel här , vet ni vart ...bor ?"
(Hittade inte personens namn i namnlistan nere vid porten..)
 
Men jag kom tillslut till rätt person och speglen blev min!!
 
 
Och lite härifrån.. 
 
 
Och lite härifrån..
 
 
 
Och hellheten..
 
 
Det var lite om mitt äventyr med speglen...
 
//Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress