Goddagens allesammans!!
 
Nu har jag ändrat om endel igen , nytt matbord och nytt skåp på plats - och därmed även lite smått och gått!
Ändring förnyar och man får nya ideer - yes , så är det!
 
 
I vardagsrummet är det ljusa härliga färgkulörer som gäller , det får en att få ett lugn över sig..
 
Nya väggskåpet på plats över den gröna skänken... får duga så länge ..
 
 
Önskar er en fin Lördagskväll!!
 
//Simon
 
chanine

Hej!
Du har ett så otroligt fint hem och underbart sinnelag för färg och form!
Tänk om man själv haft ett sådant hem och fantasi som 16-åring...

Nu tänker gamla jag be dig om lite tips och råd om det är ok?
Är det milkpaint du målar med?
Jag har köpt gustavianska möblemanget axet.
Men gillar indiska möbler.
Har gett mig tusan på att jag kan göra om dem till ngt liknande.
Och frågan är: hur skulle du göra och vad skulle du använda dig av?

Keep up the good work!
Vänligast/ Chanine

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress