Att börja komma iordning efter renoveringen , ja , nu börjar saker komma på plats.. 
Igår hämtade jag den indiska sänggavlen till sängenoch sen började jag piffa och ha mig.. Så därav blev det inte direkt uppdaterat av mig här - det var fullt upp igår som ni säkert förstår !
Idag har jag iallafall tid , tid för att uppdatera med lite EFTER bilder på sovrummet (det lilla rummet jag tänkte ha som matrum , men blev sovrum istället.. 😉 hänger ni med?)


Och vill ni veta? Jag är nöjd , trots att det är endel småfix kvar och att maskeringstejpen ännu sitter uppe i taket - jag är helt enkelt nöjd och nöjd och glad över att hösten är här - mys!

Bästa till er 

Simon
JUNITJEJ

Vilket fint rum!

Svar: Tack snälla!! 😍🙏
Simon Olsson

Julia

Gud vad fint. Vart har du hittat sänggaveln? Så fin

Svar: Tack snälla!! 😍 kommer inlägg om det imorgon! 😊
Simon Olsson

corneliaeriksson.blogg.se

Så fint!! Gillar verkligen färgen på väggarna.

Svar: TUSEN TACK!! :) Kalkfärgen "Emma" på väggarna! :)
Simon Olsson

Katta

Skåpet är så otroligt vackert och väggfärgen framhäver det så himla bra!!

Svar: Tack snälla! Skåpet är ett favvoskåp och känns som det hamnat rätt där inne nu 😊 önskar dig en fin kväll!
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress