30 september 2016

Från min matrumhörna

Matrum

 
Godkväll såhär klockan sent, denna Fredag. Kan det vara så att sängen kallar snart? kanske är det så.
 
Jag har denna Fredagskväll hängt i matrumshörnan i min ateljè. I matrumshörnan där jag förberett en hel del jobb som skall göras framöver. Lite tända ljus och musik jammandes i högtalarna så skapadas stämningen på direkten. Ser ni förresten kudden som syns på bild? Den är från Indien och finns att köpa via Madebyniina.com . Underbart fin! Passar såväl i soffan, som större sittkudde.
 
 
 
Bakom mitt nya matrumsbord hänger en vägg med diverse udda speglar från olika ställen. Från Udda Tina, Bali ideernas hus samt från loppis. Älskar loppisar!.
 
 
Som sagt, lite bilder från min bohemiska matrumshörna får avsluta denna Fredag. Nu kallar sängen, så får vi se vad morgondagens bjuder på.
 
Godnatt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress