Ni som känner mig, vet vilken kärlek jag har till prylar med historia, saker som har något att berätta, en story. Ni som känner mig vet även att jag har en förälskelse till skåp. Slitna rejäla sådana. 
 
 
-Idag, denna Tisdag ställdes klockan på 05:30 och en färd med släpkärra startade mot Lund och möbler skulle hämtas med hjälp av mina farföräldrar. Ytterliggare ett skåp hade jag för några veckor sedan lyckats fynda och det stod nu i vänt på mig i en butik inne i Lund.
 
 
-Idag var dagen som det helt enkelt skulle hämtas. Jag som egentligen har skåp att gödsla med blev ännu en gång förälskad. Jag blev förälskad i ett stort slitet indiskt skåp med just historia, en story.  Med udda tyger, kuddfordal och diverse får det för tillfället agera linneskåp tills den rätta platsen finns, på det rätta stället. 
 
 
Nåväl, jag visar mer av skåpet en annan dag? En helhet.
 
KRAM
Simon 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress