Jag hoppas allt är bra med er därute!!
Idag har jag minsann haft sovmorgon då jag började senare idag , detta eftersom vi ska ha öppet hus här på skolan , kul tycker jag!
 
Och vill ni veta ? jag hade all chans att sova länge idag men vaknade av mig själv redan klockan 05:40 och var ganska pigg! Kände dock att det var lite tidigt att gå upp så jag tog och somnade om igen , skönt!
 
Idag tänkte jag bjuda på lite ny inredning som jag handlat in och lite av vad dagens outfit är! 
 
 
Lite nya skålar som är snygga att ha på hög...
 
 
Några nya lyktor....
 
 
Underbara lyktor...
 
 
 
Mycket grejer men det gillar jag...
 
 
Och en ny bricka till mina några av  mina ljusstakar..
 
 
Och dagens outfit fick bli en stor härlig skjorta , jag älskar skjortor!!
 
 
Och sen tyckte jag att några bohemiska armband passade till..
 
 
Och inlägget får avslutas med en av mina nya lyktor som ni såg ovan , vad jag gillar den!!!
 
 
Önskar er en fin dag mina vänner!
 
//Simon
Celia och Ebba

Vilken fin blogg du har! Gillar sen verkligen, titta gärna in på våran :)

Siv Eriksson

Hej Simon.
Vilka fina bilder med jättefina saker. Du är ständigt på G. Alltid positiv!!! Du är helt säkert den perfekta reklamen för skolan.
Många kramar från mormor.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress