28 april 2016

Att dela SFS

Vardagsrum

 
Nu undrar ni säkert varför jag visar ett par bilder med mobilen på?
Kollar ni på bilden så är det en bild som jag lade upp på min instagram för några dagar sedan.
Med den bilden startade jag igång en SFS för att finna nya och inspirerande konton - och som tack delar jag en del av dessa fina konton här (såå många fina konton och så fina människor, tack för ni ville vara med!!)
 
Så här kommer ett gäng härliga konton!
 
 

- nu ska jag kila mot Centralstationen för att ta tåget mot Danmark! 
Matilda LADYLOST

Verkligen inspirerande konton!! Kul! Och så hittade jag mitt där! Gulligt av dig! Ha en fin dag Kram Matilda "ladylost"

Ann

Tusen tack fina du 🙏 Superfina konton 😍 Ha en fin helg!! Ann @blabarsudden

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress