Ser ni vilka ljuvligheter som syns på bilden ovan? Det är Söndagens loppisfynd som jag är himla glad för.
Ett kap!
Har ni fyndat något på sistone, eller funnit något ni är extra glada för?
 
 
- Ett träsmycke med målade pärlor pryder sin plats i en öppen glasask med mässingsdetaljer. Dekorativt och enkelt!
 
 
-Skymtar ni förresten boken? Det är en alldeles underbar bok av en av mina stora inspiratörer, Lulu Carter. Henne har jag inspirerats av sedan jag var liten, sisådär 7-8år. Då var det pogrammet  "Äntligen Hemma" som stod på schemat och jag satt bänkad för att se Lulu fixa. Med känsla för att fånga just..känslan och alltid med smakfull klädsel.
Denna kvinna inspirerar mig ännu idag.
-Wow, Du är grym Lulu!
 
Boken går att köpa på:
www.lulucarter.se
 
 
Ps!
Ni har väl inte gått miste om att Lulu Carter även designar kuddar och brickor? In på Royaldesign.se och kolla!
 
 
 
Lulu Carter

Hej!
Så himla gulligt och kärleksfullt Du skriver, blir alldeles varm i hjärtat🙏❤️ Underbart att jag har
inspirerat Dig genom åren,
Vi hörs hela tiden
Kram/Lulu
Ps har två Instakonton och på lulucartersweden la jag upp en bild från sista pressvisningen på kommande kollektion.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress