28 oktober 2016

Nytt pepparkakste

Mat

 
G o d  m o r g  o n - 
- Fredag
 
Strax väntas det jobb innan Fredagskvällen intas, vad väntas där tro? Lugn kväll, någon händelse? Vi får se.
Jag må säga att det är skönt att bara ta det lugnt efter en härlig arbetsvecka liksom det är härligt med lite action, jag gillar bådera.
 
 
- Ute är vädret grått och blåsigt och en kopp te kommer väl till pass tillsammans med några tända ljus, stämningsfullt. Vad sägs om ett pepparkakste, som är det nya i min samling? Jag kan säga att det vrålgott, så gott!  (nytt uttryck?)  det luktar pepparkaksdeg och det njuts när det dricks. Mumma!
 
Pepparkaksteèt är av märket KAHLS och finns att köpa i Tebutiken i Helsingborg.
 
 
Njut av dagen mina vänner och ha en fantastisk Fredag!
 
vi hörs!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress