Entreprenör som jag är så har jag under en tid haft ett litet sidoprojekt som idag blir officiellt. Jag skall nämligen utveckla och öppna en butik som är placerad i min hemby Klippan. En butik med en yta på cirka 150kvm fylld med inredning för alla plånböcker, alla stilar och handplockat från såväl Sverige som inredning från indien och marocko. Allt från slitna patinerade möbler med det lilla extra, till kuddfodral och tvål. Jag har kunnat ta del av att skapa en miljö i en industri med det lilla extra, bjälkar i tak och ett inomhusväxthus, bara för att nämna några av sakerna som denna lokal kommer att erbjuda. Så taggad!
- Jag ser otroliga utvecklingsmöjligheter i Klippan såväl som jag ser ett perfekt läge med kommunikation. Är ni redo att hänga med på denna resa, mitt nya äventyr som startar nu? Jag kommer gå ut med premiärdatum för öppning av butiken inom kort och jag håller tummarna på att träffa er, ha långa samtal och kunna inspirera i en mysig miljö med handplockad inredning. Mingla runt och ha det allmänt trevligt, är ni redo? 
 
- Och inte nog med att ett av mina kommande projekt är att öppna butik, så har jag även blivit utsedd till att bli Månadens profil i Söderås Journalen. Det är en ära att ha fått detta förtroende, att vara en förebild. Tack!
- Ni kan läsa den intervjun HÄR
 
Nu kör vi!
Följ USOINREDARE, kommande butikens instagram HÄR
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress