Vilket ruggigt väder det har varit idag, hela dagen. Ett riktigt sitta-hemma-och-pyssla-väder, och det är precis det jag har gjort denna dag. Jag faktiskt kunnat kombinera jobb med dagens pysselhumör och passade på att förbereda inför morgondagens besök på radion med inspelning, radio Kristianstad. Älskar att kunna göra nytta med nöje, och det har jag helt enkelt kunnat göra idag: förbereda inför det kreativa som i studion händer imorgon, bra va? Jag uppdaterar er mer om denna inspelning imorgon, och håller tummarna på att jag håller min tunga i chakt i direktsändningen, haha!
 
 
På hemma fronten har jag även hunnit med att göra om. 2 stycken 90-sängar har blivit en soffa som passar utmärkt om någon skulle få för sig att sova över. Hur bra och hur smart?
 
 
Fullt med kuddar i alla möjliga modeller, nyanser och utförande som ligger där redo för långa kvällar med tända ljus, bra sällskap och skön musik i högtalarna. På bordet står det fräscha krispiga tulpaner.
 
- Kuddar från: Tine K, Day Home, Pb Home. Gaveln bakom är antika dörrar i turkost från indien och är köpt hos Udda Tina liksom brickbordet. Ljusslingan i taket heter SVARTRÅ och kommer från IKEA (Passar verkligen överallt!)
 
 
Jag må säga att jag känner mig nöjd med min nya sofflösning för nu. Men, vem vet vad som händer när humöret faller på? Ny lösning?
 
Nu skall jag därimot ut och springa en sväng innan kvällen kan avslutas på bästa sätt ovan, för nu är det uppehåll med regn.
 
KRAM
Simon
 
 
 
 
Alex

Jag hittade precis hit och du har en fantastisk blogg och tar jättefina bilder. Definitivt en ny läsare!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress