Ikväll klockan 21:00 vankas det final på Sjuan, sista avsnittet av Superskaparna. Jag gick ut på en tredjeplats och kommer ikväll heja, stötta och vara med Henrick och Anna-Maria i rutan ihop med övriga gänget. Kör så det ryker!!
 
- Det är en avslutning på detta äventyret i rutan för denna gång, och att ha fått vara med om denna resan är otroligt. Att dessutom fått fina vänner på köpet är magi. Vad som händer och komma skall i framtiden vet jag inte, det återstår att se. Och jag är öppen för äventyr, nya saker och nya utmaningar. Livet är ett äventyr och man skall vara öppen för just äventyren. Flera saker är pågång, men vad som sker, får framtiden utvisa.
 
Kärlek till människorna nedan, superskaparna, superskaparfamiljen.
 
 
Och vet ni? vill man ta en toa-selfie kan man göra som mig och Karin. Dela på papper och sitta på varsin toa och prata. Sällskap och gemenskap. Visst hade detta varit bästa bilden till typ en podd? Kärlek!
 
 
Jag vill även passa på att tacka hela inspelningsteamet, programledaren Marie Serneholt, Juryn Maria Westerberg och Jonas Sandström samt alla människorna som funnits bakom. Ni är guld!
 
KRAM
Simon
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress