Jag vill börja med att förmedla ett hjärtligt tack till all stötning, alla fina kommentarer, meddelande och alla hejar-rop över att jag skall öppna butik, att jag skall ta nästa steg i livet.
- Det är aningen nervöst, lite pirrigt men ack SÅ kul! Jag längtar efter att ta detta i ackt för allmänheten, att bjuda in till min butik, min värld där jag hoppas kunna förmedla inspiration, gemenskap och en mysig atmosfär. Hur kul? 
 
- Här är i varje fall några bilder på lite som kommer finnas i butiken. Vad sägs om läckra kuddfodral både i mönstrat, sammet och linne för att bara nämna lite? Eller varför inte några läckra industristolar i gult? Jag älskar`t i varje fall. 
 
 
 Glöm inte att följa kommande butikens instagram @usoinredare  för att få premiärdatum samt adress (vi ses väl?)
 
KRAM
Simon
Christin

Hej!
Vill bara säga grattis till din butik och även tacka för att du delar med dig av din kreativitet här i din fina blogg!
Tar mig nog en biltur till din butik så fort jag får tid över...
med vänlig hälsning
Christin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress