Jag vill börja med att passa på att gratulera Henrick Eriksson som igår stod som vinnare i Superskaparna 2017, stort GRATTIS! Jag vill även utnämna ett stort GRATTIS även till Anna-Maria Larsson som stod i finalen. Ni är underbara & vilka Superskapare vi är! 
 
Fler bilder kan ses på instagram HÄR
 
 
- Något som jag även tycker är jättekul, är att flera har frågat mig om vart mina byxor kommer ifrån som jag hade på mig i tv-rutan igår. Det är nämligen så att det är mina egendesignade byxor med eget mönster.
- Höga i midjan och den perfekta passformen till min kropp. Passar såväl till fest, som till vardags. Roliga att kombinera ihop med en bomberjacka för att coola till stilen och inte gå allt för mycket åt det eleganta. Med sitt spännande mönster kan man välja att gå lite "crasy" eller hålla sig clean.
 
- Dagens "outfit" får helt enkelt bli med mina egendesignade byxor.
 
 
Med en orange jacka från ZARA och ett par matchande skor i orange från Playboy rockar man byxorna med färg. En stilbrytning men samtidigt en cool match. Varför endast hålla sig till svart&vitt liksom, även fast byxorna tar mycket fokus?
 
 
För att rocka till stilen mer men ändå hålla fokuset till byxorna. Kan man välja en mer avslappnad men ändå klädd outfit till byxorna. En tjocktröja med luva och en "oversize" bomberjacka från Second hand ruffar till, coolar till men passar ändå till fest som till en dag på stan.
 
 
Strålande fin dag till er!
 
KRAM
Simon
 
 
Karin Olsson

Jag upptäckte din blogg tack vare intervjun på startsidan av blogg.se och måste ge dig en eloge, du är verkligen en stor inspirationskälla! Heja dig!

Svar: Men SÅ glad jag blev nu! tusen tack, vad snällt!Önskar dig en riktigt fin dag! :)

Bästa hälsningar,
Simon
Simon Olsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress