1 februari 2017

Att fynda paraply

Inredning

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna herrn var på loppis för några dagar sedan (ovanligt va? ;). Och jag lyckades komma över något fantastiskt till en struntsumma. För en peng som inte var stor, och jag känner mig nöjd. Fyndet var nämligen ett gammalt patinerat paraply med otroligt fint mönster och färgnyanser. Något som helt enkelt tilltalade mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tänker att detta fantastiska (orientaliska?) paraply kan komma väl till pass som taklampa, liksom prydnad. Det är fint upphängt som på krok. Det gör sig lite varstans och jag känner mig glad över att ha lyckats komma över det. Jag må säga att jag är tacksam över att alla dessa loppisar och second hand`s finns, hur underbart är det inte? I eftermiddag blir det en tur, efter att jag har varit hos min optiker. Återstår att se om några fynd hittas. Mot Ängelgolm!
 
 
 
 
 
 
 
 
Må fint
 
KRAM
Simon
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress