Åh! Kuddar på hög. Nyanser och grejer i en kul kombiantion. Det tycker jag är just, kul. Att gå utanför dendär boxen. Att skapa och låta kreativiteten flöda. För ett tag sedan målade jag ett skåp, ett skåp som fick mycket patina och fick en ny chans med hjälp av Annie Sloan, Chalk Paint. Nyans: Provance. Lite tjukikar ser ni här. Tänka sig, så mycket man kan göra med små medel som i detta fall blev lite ny färg. Ett helt nytt intryck och en helt ny känsla blev. Underbart! Dessutom väldigt snabbt gjort. Vilket är en av de stora och positiva sakerna med Annie Sloan`s färger. Tänka sig, att jag blev utnämnd av självaste Annie Sloan att bli Painters in Recidence och få möjligheten att nå ut och visa mina verk, så roligt. 
 
 
 
 
 
 
- Förresten, Hej Torsdag, hej.
Ni anar inte så mycket kul som väntas framöver & jag längtar så. Att även kunna ta med mig er i mina äventyr framöver tycker jag är strålande. Att kunna dela med mig av mig, att kunna berätta och visa. Jag hoppas ni också kan tänka er att följa med, med på mina äventyr via bland annat min dagbok. Min dagbok som är här. Jag kommer under Morgondagen berätta något kul, något spännande. något jag ser framimot att kunna offentligöra även här.  Något nytt  & äventyligt. - Jag som älskar äventyr och nya saker. Älskar`t.
- För visst är det så, att man skall vara öppen för nya möjligheter? Det tycker jag. Det är nyttigt med förnyelse.  
 
 
 
 
 
 KRAM
 
Simon
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress