2 februari 2017

Att shoppa loppisporslin

DIY

 
 
 
 
 
En loppistur senare, och jag har köpt med mig en hel drös med grejer i porslin. Koppar, äggkoppar, tallrikar och ljusstakar. Vad måne bliva av detta? Jag har min plan, jag har mitt kreativa jag som genast satte igång när jag vid tillfället fick upp min ide. Jag har försökt finna grejer som kan tänkas räknas in som "typiska loppisgrejer" för att få igång även er inspiration (bra va?) och att ni skall få se att man kan göra mycket kul  även av det som "brukar" finnas bland loppisborden. Vad är summan för denna hög med grejer? Detta har inte kostat mig mer än 5/10:- stycket! Ett "gör det själv inlägg" kommer inom kort med det färdiga resultatet.
 
 
 
 
Har ni någon tanke på vad det kan tänkas bli av denna hög med loppisporslin?
 
 
KRAM
Simon
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress