Jag säger  H E J   G Ö T E B O R G!  -Hur är det med er?
 
- I förmiddags anlände jag till Göteborg efter en tågresa från Skåne, och checkade in på mitt hotell i centrum. Tänka sig.  Jag har hunnit med en hel del ärranden som skulle hinnas, och det känns skönt! Jag har sprungit i butiker i 190 och käkat lunch inne i stan. Jag har varit på gator jag tidigare inte satt min fot på och jag har träffat människor jag tidigare inte mött. Hur kul? Att se nya grejer och möta nya människor är bra.
 
 
 
 
 
 
Nu är jag dock kommen till mitt rum och dagens inköp är lämnat. - Skall en lugn kväll på rummet intas med seriekollande och snaks, eller en utekväll? Det är nu den stora frågan.  Imorgon väntas det dock mingel, förkollande och utgång med mina underbara och fantastiska supervänner som är mina motspelare i det nya Tv-pogrammet Superskaparna som jag skall medverka i (Superskaparna, 21 Februari, Klockan 21:00, kanal: Sjuan) . Så en utgång denna helg blir det i vilket fall, ändå ;) 
 
 
 
 
 
 
KRAM
Simon
 
 
 
Lina

Men!!!! Du kom inte förbi WackyGoose någonting ju, kom jag på!! ;) vad gör du imorgon? :)
När åker du hem igen?

Lina

Men!!!! Du kom aldrig förbi WackyGoose ju, kom jag på nu!! Haha :)
Vad gör du imorgon? När åker du hem? :)
Kram på dig Simon!!
// Lina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress